miércoles, 21 de marzo de 2012

VISITA A "LA VOZ DE GALICIA" E Á FABRICA DE PATACAS "BONILLA"

9 comentarios:

  1. Hola¡¡

    Encantóume está excursión a " PATATAS BONILLA
    E LA VOZ DE GALICIA .
    Porque foi moi inresante , e aprendín moitas
    cousas .
    Un saúdo
    PAULA

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Claro que sí, Paula. Foi un día moi interesante e diferente!!!
      Saúdos.
      Eugenia.

      Eliminar
  2. A min non me gustou moito Patatas Bonilla, pero a vísita a Voz de
    Gaicia encantóume.

    Andrea

    ResponderEliminar
  3. O de que se vexan as persoas por detras me parece moi orixinal.
    A min non se me ocurriria!!! :">

    ResponderEliminar
  4. HOLA!

    Amin encantoume as dúas excursións, porque me pareceu moi interesante e divertido. E as patacas estaban moi ricaaaaas!
    Sáudos.

    ResponderEliminar
  5. Hola!
    Alba si si foi moi divertido e polo menos a min encantaronme as 2 excursions nos deron patacas bonilla e gusanitos estaba todo moi rico aunque a min me comeu todo o meu irma porque é un lanpóóóóóóóóóóóón!!!!!!!!!

    Un saúdo
    SHEILA

    ResponderEliminar
  6. A min faiseme a boca a auga so de recordar a visita a Bonilla
    Adeus!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar